Monday, November 14, 2011

Απαραίτητες οδηγίες πριν με γνωρίσεις





- Μάλλον με χτύπησε αρκετά το ρεύμα σαν παιδί με αποτέλεσμα να τελειώσω ηλεκτρονικός αυτοματισμών & να ερωτευτώ μικρά πρασινοκόκκινα πραγματάκια που κάνουν μπλίπ και σε κλειδώνουν απ'έξω.

- Δεν τα πάω καλά με την τεχνητή ζέστη, καλύτερα ζακέτα παρά δυνατό καλοριφέρ. Λατρεύω το καλοκαίρι αλλά τα μεσημέρια του μην μου μιλάς.

- Δεσμεύομαι τόσο στο να "κάνω καλά ότι κάνω" που αν δεν φτάσω σε επίπεδο να με φανταστώ σαν άριστο πατέρα ίσως δε διαιωνίσω το είδος.

- Άφησέ με χωρίς φαγητό & απλά θα σε φάω, άφησέ με χωρίς ταξίδι & ησύχασες από εμένα γιατί θα πεθάνω. Ζωή χωρίς ταξίδι = αγάπη δίχως έρωτα.

- Λατρεύω τα Sci-Fi movies με τον ενισχυτή τέρμα. Αν πεις κακό λόγο για το Back to the Future & περιμένεις να μείνουμε φίλοι γράψε σενάριο, έχεις μεγάλη φαντασία.

- Θέλω να προσφέρω & ένας από τους Στόχους μου είναι να γίνω καλός δημόσιος ομιλητής.

- Λατρεύω την κίνηση και την γυμναστική. Σε περιόδους διατροφικής δέσμευσης μπορώ να κόψω τα πάντα, εκτός το παγωτό.

- Το σωστό κρασί είναι μακράν το καλύτερο ποτό μετά το παγωμένο νερό.

- Αν περάσει μεγάλο διάστημα χωρίς να ξεκινήσω κάτι εντελώς καινούριο στη ζωή μου, νιώθω γέρος.

- Μελετώ ψυχολογία, πλέον προσπαθώ να μην γκρινιάζω για κανέναν και τίποτε και ΘΕΛΩ να γίνω ένας πολύ καλύτερος άνθρωπος.

- Έχω ερωτευτεί κι έχω χωρίσει, έχω αρραβωνιαστεί κι έχω χωρίσει, έχω παντρευτεί κι έχω χωρίσει, έχω ξαναερωτευτεί και θα έκανα τα πάντα από την αρχή όσο χρειαστεί μέχρι να πετύχω την ιδανική συντροφικότητα & ζωή.

- Ζήτα μου τα πάντα αλλά με όμορφο & ειλικρινή τρόπο.

- Πιστεύω ακράδαντα ότι η δύναμη είναι μέσα μου και ευγνωμονώ τη Δύναμη της Φύσης που υπάρχω.

- Λατρεύω τα social media και δεν με νοιάζει να εκτεθώ (μέχρι κάποιου σημείου). Δεν έχω να κρύψω τίποτε και δεν φοβάμαι κανέναν. Πάρα ταύτα μερικά αγαπημένα ρούχα τα φυλάω γιατί τα μισά θα τα ήθελα ;)

- Πολλά αυγά, πολύ καρπούζι, πολύ ρύζι, πολλά μπιφτέκια, πολλά κουμπάκια, πολλά ξενύχτια, πολλές παρέες, πολύ όρεξη για ζωή, πολύ ποτό πολύ παλιά (όχι πια). "ΌΤΙ κάνουμε ΠΟΛΥ το κάνουμε".

- Καπνίζω μόνο πολύ λυπημένος ή πολύ χαρούμενος. Τα τελευταία χρόνια έχω χαζο-κολλήσει στο 2ο.


- Λατρεύω το internet και την απομακρυσμένη επικοινωνία, την άπλετη πρόσβαση στη δύναμη της γνώσης & το θεωρώ το μεγαλύτερο δώρο της εποχής μας.

- Θα γίνω πλούσιος, επιτυχημένος & γνωστός τα επόμενα χρόνια. Ευτυχισμένος & ψώνιο είμαι ήδη.

- Προσπαθώ να κάνω ότι λατρεύω & διαπίστωσα ότι το τελειότερο επάγγελμα θα είναι το χόμπυ σου.

- Λατρεύω κάθε μέρα που είμαι ζωντανός, είτε βρέχει είτε χιονίζει.

- Δεν πλήρωσα ποτέ κάποιες κλήσεις τροχαίας εδώ και μιά-μιση δεκαετία.

- Αγαπώ τους γονείς μου αλλά όχι τόσο ώστε να τους επιτρέπω να με διατηρούν εξαρτώμενό τους. Αν γίνω γονιός (οφείλω να) θα είμαι πολύ καλύτερος.

- Με ενοχλούν οι γκρινιάρηδες, οι αρνητικοί, οι αγενής, οι βλάκες, η έντονη τριχοφυΐα μου & τα αμερικάνικα μακριά tshirts.

- Δεν με ενοχλούν οι σκύλοι (αλλά λατρεύω τις γάτες), οι αυτοσαρκαστικοί (αν δεν είναι κομπλεξικοί), οι κεραυνοί (αν δεν είμαι στο χωράφι).

- Θεωρώ το έξυπνο χιούμορ δείκτη ευφυΐας και θα με κερδίσεις με αυτό ΜΟΝΟ όσο όμορφη κι αν είσαι.

- Είμαι υποχόνδριος με την καθαριότητα, την ταχτοποίηση και τα άπειρα πληκτρολόγια, ελαττώματα που μου αρέσουν πολύ για να τα κόψω.

- Το τελευταίο πράγμα που θα ήθελα να πάθω στη ζωή μου είναι να μην την ορίζω εγώ αλλά να ζητάω παρακαλώντας άδεια διακοπών.

- Λατρεύω την ακτινοβολία που ονομάζουμε "ορατό Φως" σε όλες τις μορφές του και πιστεύω ότι αν δεν υπήρχε δεν θα με πείραζε να έχω δηλώσει "Life: not attenting".

- Το επόμενο τατουάζ μου θα συμβολίζει το ταξίδι και θα είναι μία υδρόγειος (ΜΕΓΑΛΗ!).

- Πιστεύω ότι η ζωή και οι γυναίκες έχουν απεριόριστο fun (=κέφι? /πλάκα?).

- Ναι, θα έφευγα για τον Άρη (back home..)

- Δεν νοσταλγώ την παιδική ηλικία, καλά ήταν αλλά δεν όριζα εγώ τον εαυτό μου. Δεν νοσταλγώ το σχολείο, πολύ βαρετό για τις ανησυχίες μου. Νοσταλγώ την πρώτη φορά του (ερωτευμένου) έρωτα, αξίζει να ζήσεις μόνο για αυτό!

- Η συνηθισμένη ζωή είναι για τους συνηθισμένους, η μετριοφροσύνη για τους μέτριους και τα ψώνια για το supermarket.

- Θα ήθελα το σώμα μου να μην γερνάει αλλά τουλάχιστον φροντίζω να μην το παθαίνει το πνεύμα μου.

- Στο νηπιαγωγείο ήμουν ερωτευμένος με την Βασούλα, δεν την ξανασυνάντησα ποτέ, εύχομαι να είναι πάντα καλά.

- Μου αρέσει η διασκέδαση και το χιούμορ αλλά δεν θα το καταλάβεις αμέσως μόλις γνωριστούμε.

- Πάντα λάτρευα την Κρήτη, απλά δεν το ήξερα.



ψψττ.. Καλή σου υπομονή με την πάρτη μου ;)




Thimisis site  -  FotosGrafi site  -  Perilipsis site
DreamBig! non-profit Project  -  becomeYRdream! non-profit Project
Linkedin  -  FB page  -  FB profile
Twitter  -  Blog1  -  Blog2
FSQ  -  Inst  -  Location
Podcasts  (new coming..)
Seminars  (new coming..)







No comments:

Post a Comment